border-$startSide: 1px solid $(tabs.border.color); }

woensdag, december 16

Kerstboom versieren

En toen gingen wij de boom natuurlijk versieren.....uhhm de meiden deden dit.
Ik mocht mij er niet mee bemoeien ;)

 Inmiddels branden er natuurlijk al 3 kaarsen ipv 2:)


De engel die ik voor onze eerste kerst samen kocht en er dus al járen hangt.
Ik vind hem zo lief!






Er werd in de dagen daarvoor al overlegd wie aan de beurt was.We hebben de fotoboeken er maar even bij gepakt ;)

En Madelief mocht deze ere taak vervullen en tja....als je 8 bent moet het maar zó!

Dit waren de voorafgaande jaren, zo leuk om die kleine koppies weer te zien.


Pieter was wat aan het experimenteren met het fotograferen van deze gezellige auto.
De hartjes kwamen zo op de foto door een hartje van papier uit te knippen en die voor de lens te plakken.
Gezellig plaatje zo he!

2 opmerkingen:

  1. wat ziet het er gezellig uit, dat zijn mooie herinneringen voor je meiden later!
    ik vind je lampjes in de boom ook zo mooi.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen