border-$startSide: 1px solid $(tabs.border.color); }

vrijdag, december 4

Advent

Hoewel we heerlijk genieten van het grote kinderfeest sinterklaas voelt het zo nu en dan ook raar dat dit feest zo enorm veel aandacht krijgt.
Daar komt 1e advent ook nog even snel tussendoor.
Het was mij gewoon niet gelukt daar nog aandacht aan te besteden.
(Wel over gepraat maar er stond nog niets creatiefs en schuldig dat ik mij daarover voelde joh...)

Ik geniet van de geheimen in de pakjeskamer,uitrekenen of ze zo ongeveer gelijk zitten qua bedrag etc.
Alles verzamelen en mij alvast verheugen op hun blije koppetjes.
Het brengt mij ook weer terug bij het gevoel wat ik zelf had als kind.

Maar....het feest waar we naar uitzien is natuurlijk van héél andere waarde!
Ik wil daar elke dag even bij stil staan.
Maar voel mij daarin ook wel eens tekort schieten.
In een wereld die vol is van en praat over luxe, cadeaus en grote plannen juist weer klein en stil worden voor Hem.

4 opmerkingen:

  1. Ik herken het helemaal. Sinterklaas is een geweldig leuk feest maar wat neemt het veel tijd en energie! Op school waren ze 3 weken druk met dit thema. Nu zijn er nog maar 2 weken over om aan kerst te werken. Lijkt mij niet de bedoeling dat Sint belangrijker is!
    Maar het is nooit te laat om te beginnen! Fijne adventstijd toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij ons op school ook inderdaad precies hetzelfde.
    Jullie ook fijne adventstijd!

    BeantwoordenVerwijderen