border-$startSide: 1px solid $(tabs.border.color); }

woensdag, september 5

It's a Beautiful Day

Vanochtend heb ik het fotoboek op zolder opgezocht...
Hij zat onder het stof.
Toch wel leuk om eens even door te bladeren


10 jaar geleden beloofden wij elkaar eeuwige  trouw!


Beetje slechte kwaliteit (foto van foto)

Wat waren we eigenlijk nog piepjong!zucht....
Man nog compleet met het zogenaamde'bloempotkapsel' :-)
Het was ook zo'n  mooie frisse, zonnige dag!

Compleet met rode rozenblaadjes erbij.Alles moest helemaal perfect:-)






De foto's doen ineens raar, de helft staat ineens gedraaid terwijl ik ze wel juist upload vanaf mijn computer, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Ondertussen is onze kleinste meisje precies vandaag een half jaar!!!

En.....ontdekte ik vanavond een tandje!!




























































Geen opmerkingen:

Een reactie posten