border-$startSide: 1px solid $(tabs.border.color); }

vrijdag, september 21

Count your blessing (2)

Véél te lang geleden dat ik al het moois waarvoor ik dankbaar en blij ben eens even opschrijf.

Alhoewel er ook minder fijne dingen spelen..
Onze hond wordt oud, oud in de zin van dat hij gebreken krijgt.
Negen jaar is geen eens zo erg oud.

En hoewel ik hem regelmatig achter het 'behang'wilde plakken en mijn handen vól heb aan dit extra gezinslid, hoort hij er echt bij.
Hij krijgt nu pijnstlling wat eerst redelijk leek te helpen maar nu vind ik hem toch niet echt opknappen.

Ik geef het nog even de tijd maar ik ben bang dat we binnenkort toch wee ropnieuw moeten nadenken/beslissen hoe en wat.
Bah! Dat zijn nou d enare dingen van het hebben van een huisdier.

Maarja...count your blessings!
Wat er zijn ook zoveel mooie dingen!

een tijdje geleden, rood gelakte nageljes in het zwembad
Lekker dobberen op een hema rookworst:-)

Phileine koelt af in de curverbak

1e fruithapje!Zo leuk dat gezichtje!

En dit gezichtje om het andere gezichtje:-)




De eerste keer naar de peuterspeelzaal, mijn kleine lieve, Lentje

Samen staan ze sterk en is niets meer eng

Onze jongste een half jaar oud en zó vrolijk!



Weer even meten hoeveel we gegroeid zijn

Papa nam bloemen mee voor mama omdat ze 10 jaar getrouwd waren (gerbera's, die ze heeeeeeel mooi vindt) en voor ons alledrie een zonnebloem!!!




Lekker natafelen, koestermomentjes..



Een kleine meisje in pyama, één van de liefste en fijne dingen!

Madelief droomt soms helemaal weg bij haar zusje.
Ze is zó lief mam!



en dat is wederzijds



Ze wil nooit meer op de foto, deze kon ik snel schieten omdat ik helemaal geen foto van haar maakte maar van haar zusje;-) nu staat ze er weer even op z'n Madeliefs op, genieten!


om te zoenen!

Ja hoor, je hoeft maar te kijken en ze lacht!






Mijn zus zwemt!

Het eerste flesje voor haar zusje.




 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten