border-$startSide: 1px solid $(tabs.border.color); }

maandag, november 7

Weekendje samen! (2)


Ik had allemaal foto's op de telefoon van man staan van het weekendje weg. Op één of andere manier krijg ik ze alleen niet gedraaid, draai ik ze en sla ik de bestanden opnieuw op.... staan ze weer gedraaid!!
Nou ja...hier dan toch een kleine (erg late selectie!).


Super kookwinkel!!(waar ik trouwens erg hebberig van werd)



Gezellig even een drankje doen.
Héérlijk gegeten!
Samen langs het strand lopen!
Het was zó fijn om even tijd voor elkaar te hebben.



2 opmerkingen:

  1. Het probleem met gedraaide foto's heb ik ook wel eens, geen idee hoe het komt en hoe je het kan oplossen!
    Ziet er trouwens weer helemaal uit als een geslaagd weekendje weg! Kan me voorstellen dat je helemaal hebberig werd in die kookwinkel! Wat groot! Waar was die als ik het vragen mag?

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de laatste is het leukste natuurlijk. Ondanks dat ik mijn hoofd moet draaien, maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind hem mooi!

    BeantwoordenVerwijderen