border-$startSide: 1px solid $(tabs.border.color); }

maandag, november 14

Sint maarten!

Sint maarten lopen!
Wát een feest vond ik dat als kind, samen buiten in het donker met je vriendinnetjes lopen vond ik zo gezellig en leuk.
Ik ben ooit eens met mijn moeder naar de huisarts geweest omdat ik al weken buikpijn had.
Conclusie volgens de dokter: zenuwen voor Sint maarten, in positieve vorm dan.

























Ik kan dan ook zó genieten van die kinderfeesten, weet nog precies hoe het gekriebel in mijn buik voelde.
En dat mijn moeder altijd iets van stampot at.
We wilden altijd zo snel mogelijk eten om daarna te gaan lopen.
Een lekker snel weg te werken hap dus.

Dit jaar was er voor oudste ook spanning, wanneer gáán we nou??!!
Zusje mocht mee en daardoor durfde oudste uit vollle borst te zingen, zelf aan te bellen....alles ging vanzelf.

























Leuk om te zien hoe ze groter wordt, zelfstandig en trots!


Jongste heeft een woordenschat van ongeveer 4 woorden , maar zong op haar manier het liedje helemaal mee!
Ze voelde zich zó groot!
Papa & mama  hebben in iedergeval zeker nét zo veel van dit gezellige avondje genoten als onze meiden!

1 opmerking:

  1. Wat een gezellig feest lijkt me dat! Bij ons in de omgeving wordt het niet gevierd. Wel halloween, maar daar houdt ik absoluut niet van...
    Leuk ook die foto's van de aankomst van sint! Die zwarte wangen :-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen