border-$startSide: 1px solid $(tabs.border.color); }

zaterdag, februari 9

Verwachtingsvol...

Het woord in verwachting krijgt nu echt inhoud hoor😉.
40+6 weken zwanger.
Want wat verwachten we ons kleintje. Vol verwachting keek ik uit naar jou. Waarvan ik hoopte dat je in mijn buik zou groeien. In mijn hart, ons gezin en straks in ons dagelijks leven.
Voor ALTIJD!
Wat waren de eerste dagen onzeker. De eerste weken megaspannend..bijna zenuwslopend.
Maar de weken daarna heerlijk!Wat heb ik genoten, mijn buik bewonderd. De bewegingen, onze momentjes.
Wat een emoties ook weer. Geweldig mooie, fijne maar ook nare lijken in een zwangerschap extra binnen te komen.
Ik sta meer 'aan' dan ooit! Op scherp!Maar al het mooie koester ik meer!!
De weg van het mama worden van jou doet dit alles met mij.
Blij ben ik dat ik mijn lichaam meer bewonder en liefheb dan ooit. Dat ik jou mag dragen. Kilo's en wat al niet meer probeer ik niet op de voorgrond te zetten.
Een mooiere taak dan dit krijgt mijn lichaam niet. En daar mag ik trots en dankbaar voor zijn. En het niet onderuit halen zoals ik vroeger misschien eerder zou doen.







Lieve lieve baby van ons.
Geniet nog van de allerlaatste dagen/uren? in mijn buik. De plek waar ik je zó wilde voelen groeien.
En nu geduldig leren afwachten.
Wat kijken we uit naar jou komst in ons gezin.
Heel veel kusjes,
Mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten