border-$startSide: 1px solid $(tabs.border.color); }

dinsdag, mei 23

Moederdag 2017


Poeh!! Was dat weer even leuk wakker worden gisterochtend.
Phileine was vooral ook erg blij dat deze dag eindelijk aangebroken was.
Ze was er de afgelopen week bijna een beetje verdrietig van dat ze mij het gedichtje niet mocht laten horen was ze in de klas aan het oefenen waren.
Ze had in de vakantie de knutsel al verklapt met de mededeling dat ik het gewoon gelijk weer moest vergeten:)
Héérlijk kind!!
image
Madelief die tips geeft aan papa over de bloemen;)
Lente die zo goed geheim heeft gehouden dat ze koekjes heeft gebakken (het rook laatst al zo lekker op school)
Pieter die gewoon precies de dingen koopt die ik zo leuk vindt.
Alhoewel moederdag best wel een commercieel gebeuren is geniet ik wel heel erg van dit verwenmoment!
De knutsels zorgvuldig gemaakt en vooral ook bewaard onder hun bed tot ze mij eindelijk mogen verassen.
Daar kan geen gekocht cadeautje tegenop.
Tegelijkertijd besef ik mij hoe moeilijk en verdrietig zo'n dag juist kan voelen voor de vrouwen die de wens om moeder te voelen zo erg voelen in hun hart en dit niet vervuld kan worden.
Of dat je op deze dag je eigen moeder misschien wel juist dubbel zo hard mist.
Liefs voor jullie..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten