border-$startSide: 1px solid $(tabs.border.color); }

woensdag, februari 17

Knuffels in de kinderkamers

Welk kind heeft het niet?
Bergen knuffels op je kamer, in je bed!
Onze oudste hield nooit van veel knuffels in haar bed.
Haar 'knuf'' moest naar haar hoofd liggen en verder het bed gewoon lekker leeg.
De middelste en jongste hebben het bed het liefst heerlijk vol liggen!
Grappig en leuk hoe elk kinds weer zo anders is.


Ze weten ook precies welke knuffel van wie is en van wie ze hem gekregen hebben.
Oudste was (gelukkig!!) wel even klaar met die berg knuffels.
Het past ook niet goed meer in één mand.
Ik heb ze allemaal heerlijk in de wasmachine gestopt (zijn ook echte stofverzamelaars die knuffels) en daarna in een vacuumzak gedaan.
Ideaal!!


Het werd een klein pakketje en ligt nu stofvrij op de zolder.
Niet weg maar toch even tijdelijk schoon op geborgen!
Een paar favorieten liggen nog op haar kamer.
Zou het aan het komende voorjaar liggen?
Ik ben ineens dit soort klusjes aan het doen, knuffels wassen, verkleedkleren weer eens even lekker in de wasmachine.
Heerlijk gevoel als alles weer fris ruikt!!


3 opmerkingen:

  1. ik zag u blog via andere blogster, ik volg meestal blogjes die te maken hebben met haken, koken, fotografie, familie, en leuke momenten, ik kijk naar om meer te lezen en te bezoeken, harstikke leuk, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op een gegeven moment wil je het ook allemaal opruimen maar zie de knuffels maar een weg te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen