border-$startSide: 1px solid $(tabs.border.color); }

dinsdag, augustus 4

Me-time

Heerlijk vind ik het om rustig te struinen door een supermarkt in het buitenland.
Daarom heb ik het hele boodschappen gebeuren met veel liefde op mij genomen.
Heerlijk geen man en kinderen die vragen en zeuren wanneer ik nou eens klaar ben.

Mijn lieve man drukte mij op het hart om vóór die tijd dan écht even ergens op een terras een cappuccino te gaan drinken en daarna op een mooi plekje met een ijsje wat te gaan schrijven.
Wat kent hij mij toch goed
Wat thuis soms wat lastig is (me-time)kwam hier zomaar als een klein cadeautje.Wat is het mooi in al die kleine, kleurige Italiaanse straatjes.
Ik word zó vrolijk van al die mooie kleuren!




Daarna de boodschappen en snel weer naar 'huis'.

4 opmerkingen:

  1. Heeeej!
    Wat leuk, je BLOGT weer!
    Wat lief van je Lief, en wat heerlijk hè, lekker ff me-time... zomaar met 'n lekkere cappuchino in je hand genieten van 'n idyllisch straatje, mooie kleuren of een prachtige bloem, of n geweldige strak-blauwe lucht..

    Heerlijk blogje!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja,ik ben toch maar weer begonnen:)!Maar wat superleuk dat je meeleest Petra!En nóg leuker om zo'n enthousiaste reactie te lezen!
      Liefs!

      Verwijderen
  2. Oh, ik kan me het helemaal voorstellen hoe fijn je dat vond! Super goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik kan me het helemaal voorstellen hoe fijn je dat vond! Super goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen