border-$startSide: 1px solid $(tabs.border.color); }

donderdag, mei 17

Even geen school!

Er wordt hier goed gebruikt gemaakt van het heerlijke weer en de vrije tijd.
Een kettingzaag kunnen lenen en daardoor in een mum van tijd 22 grote boomstammen (die er al 2 jaar lagen) in stukjes!



Klaar om te gaan kloven en ons houthok eindelijk mee te vullen.

Ondertussen speelden de meisjes met al het zaagsel wat er te vinden was.....tja hoe gemakkelijk kun je ze blij maken:-)






En hier kan ik zo van genieten!
Nu valt ze nog heerlijk in je armen in slaap..
En zie ik dat papa er ook zo van geniet.
De oudte meisjes liggen op bed, een dagje voor geklus en dan lekker op de bank bijkomen met
zo'n heerlijk warm ukje.


Bedankt voor de fijne reacties op mijn vorige blog.
Het heeft geholpen om tot de volgende conclusie te komen;-)
De was en strijk blijft wel liggen maar...
De babytijd vliegt voorbij RUST EN GENIETEN DUS MAAR!







6 opmerkingen:

  1. O heerlijk, die foto's, en voor mij zó herkenbaar, dat kachelhout, dat houthok, die zaag (zelfs die ongeschoren wangen ;-); bij ons is dat van de winter ook wekelijkse kost geweest, en alle houthokken zitten weer goed vol. Onze mannen zouden het best met elkaar kunnen vinden ;-)
    En van die laatste foto's krijg ik de kriebels... ik heb daar ook altijd zo van genoten, onze kids lagen precies zo bij Lief te slapen, en ik vond dat dan zo dubbel schattig, zo'n lief babytje slapend op zo'n stoere, brede mannenborst ;-) Hmmmm...krijg bijna heimwee...;-)
    En goed om te lezen dat je je prioriteiten hebt bekeken en op waarde geschat ;-) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat het voor jou zo herkenbaar is:-)Mooi gezicht hé zo'n gevuld houthok.
      Denk inderdaad ook dat onze mannen het goed met elkaar zouden kunnen vinden.
      Maar zo'n geweldig tuin/vakantiehuisje.....dat kan die van mij nog net niet hoor;-)

      Vertederend hé hoe ze dan bij hun papa liggen te slapen.
      Ik vond het trouwens ook zo gaaf om te lezen dat jou lief Sara heeft aangepakt bij de geboorte net als mijn lief Phileine.
      Veel mensen vonden het nogal vreemd in mijn omgeving maar het was echt zó speciaal en bijzonder!!!

      Verwijderen
    2. Leuk om je antwoord te lezen ;-) En ik heb genoten van je eerste count-your-blessings-foto's ;-)

      Verwijderen
  2. Oh, dat zaagsel, kan me voorstellen dat ze daar zoet mee waren.
    En je kleintje.. zo lief.
    (net als zeeuwse mama zegt, ook ik heb herinneringen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, spelen met zaagsel, en de geur....zo lekker....
    Lieve foto's van je gezin...koester ze.


    Fijn weekend,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn, het houthok weer gevuld!
    Mooie foto's van je 3 dochters!

    BeantwoordenVerwijderen