border-$startSide: 1px solid $(tabs.border.color); }

maandag, april 23

Trakteren op school

Voor het eerst op de basisschool trakteren!

Oudste had er zo'n zin in!
We hebben de dag ervoor samen met zusje de traktatie gemaakt.
Ik had het idee van het blog hieperdepiepeenfeestje(bedankt voor de leuke ideetjes!zeker de moeite waard om eens op haar blog te kijken voor traktaties enz,ik krijg de link alleen niet op mijn blog)
Dat koekjes bakken met 2 meisjes en een huilend meisje in de box was trouwens een minder sterk idee moet ik zeggen.

Met mijn handen in de deeg én troosten gaf deze moeder toch iets stress:-)






















Gelukkig zie je dat niet op de foto's!

Leuk om te zien hoe er altijd even gesnoept moet worden van het deeg, zusje was voor het eerst aan het koekjes bakken.
Die begon al aan de bloem te snoepen en had toen ik even niet oplette hele happen deeg in haar mond!

Aan het eind mogen ze een balletje rollen én opeten (mocht ik vroeger ook altijd).
We bewaarden een balletje voor papa, want die vindt dit ook nog heerlijk!





















Babyzusje mocht ook nog een keer mee naar school om te laten zien in de klas en dat wás toch leuk!
Ik mocht op de juffenstoel zodat iedereen haar goed kon zien, er werden hele lieve liedjes gezongen waarbij de zussen voorin de klas mee mochten zingen, super trots natuurlijk.
Iedereen mocht haar even aaien en van dichtbij bekijken, leuk al die kleutertjes!

Daarna zingen en trakteren, de juf nam er allle tijd voor.
Zelfs nog de polonaise door de klas met zusje voorop, en die genoot!Ook een keertje op de grote school.

Jammer dat ik de foto's niet kan plaatsen(vind ik altijd een beetje een lastig iets om foto's van anderen zomaar op het www te plaatsten)

Gezellig was het in ieder geval!


5 opmerkingen:

  1. Superleuk! Ziet er erg gezeliig uit, en gelukkig dat foto's ook niet alles vertellen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk gedaa, de koekjes zijn echt heel mooi geworden!! De ideetjes en traktaties voor mijn blog maak ik soms expres als de kinderen van de vloer zijn - beter voor mijn creativiteit en inspiratie -, maar als ze meedoen genieten ze er wel enorm van, net zoals jouw meisjes!
    Wat schattig dat de kindjes zo lief waren tegen de baby!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd en wat ziet het er gezellig uit!
    Je meisjes voelden zich vast supertrots omdat ze zelf meegewerkt hadden;

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee joh! En ik herken dat nog erg ja, met een baby erbij met de kinderen bakken in de keuken...lukte mij ook nooit zo goed. Gelukkig hebben we de foto's nog ;-))
    Ziet er feestelijk uit hoor, en je meisje glimt van trots!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet de traktatie er leuk uit! Die ga ik even onthouden :-)
    En wat een feest op school! :-) Leuk hoor, al die aandacht.

    BeantwoordenVerwijderen