border-$startSide: 1px solid $(tabs.border.color); }

zaterdag, maart 24

Verjaardag

Ik vierde mijn verjaardag afgelopen zondag dit keer niet echt.
Wel aten we gezellig taart en had ik zelfs een versierde stoel!

Zo pas bevallen vond ik een huis vol verjaardagsvisite een beetje teveel van het goede.
We gingen wel even naar mijn ouders, aten daar taart en patatjes en wij kletsen wat en de kinderen
speelden wat.
Leuk hoe de neefjes en nichtje zo goed met elkaar kunnen, nooit is er ruzie (misschien kunnen we dan over een paar jaar niet meer zeggen...)

Gisteren kwam er fijne post!
Het beeldje wat ik zo graag wilde hebben!
Het doet me denken aan ons kleine meisje waar ik zó van geniet.
Wat nu nog zo klein is en waarschijnlijk nét zo snel groot wordt als de andere meiden.
Om dát gevoel vast te leggen, hoe ze voelt, hoe haar zachte haartje tegen mijn neus voelen, wilde ik dit beeldje graag hebben.
Het is nog mooier dan ik dacht! en de zon scheen er zo mooi op!




4 opmerkingen:

  1. Nog van harte met je verjaardag, je hebt gelijk dta je even rust houdt hoor.
    Het beeld is prachtig zeg...heel erg mooi, moeder en kind.
    Geniet van de lente!! Maar vooral van je kindje.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog van harte met je verjaardag! Wat een prachtig beeldje zeg! Ik lees ook net je berichtje van het geboorte kaartje: wat een leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen