border-$startSide: 1px solid $(tabs.border.color); }

zaterdag, december 17

Foto's uitzoeken

Eén van de dingen die ik nog voor de beavlling af MOET hebben is: weer helemaal bij zijn met het inplakken van de foto's.
Foto's maken is mijn/onze hobby!

Al jaren plak ik alles keurig in.
En ik hoop dat de meiden er ook vaak naar zullen kijken.
Zelf ben ik zó blij dat mijn moeder alles zorgvuldig heeft ingeplakt.
Ik pak mijn boek nog regelmatig.

Maar wát een werk zeg.
Het meeste werk vind ik alle foto's per mapje van de computer uit te zoeken.
Nu nog kijken welke foto misschien wel voor beide meiden leuk is in het boek?!
Oh, mischien deze nog een keertje voor de opa's & opa's nabestellen?
Misschien een groter formaat van deze foto's?
Dan begint het uploaden bij een bepaalde winkel, ook nooit geheel probleemloos.
Op één of andere manier doet mijn wachtwoord het dan ineens niet meer en heb ik net tig foto's uitgezocht.

En dan eenmaal opgehaald bij de winkel begint alles gewoon weer.
Ik wil dan ook persé alles op de datum precies kloppend hebben.
Vooral die eerste dagen van je kindje.
Stel je voor dat ik dag 4 en 5 omwissel, Zou natuurlijk een wereld ramp zijn!
Een beetje een raar vervelend trekje van mij denk ik.

In ieder geval loop ik vreselijk achter en wil ik alles vóór maart klaar hebben.
Dan kan ik daarna rustig de tijd nemen om alle kraamfoto's uit te zoeken.
Anders is het van 3 kids niet meer te overzien.

Maar na al dit geklaag geniet ik ondertussen wel van al het fijns wat ik zie langskomen.
de leventjes van onze kinderen gaan weer even langs je ogen én je hart.
Wat zijn we blij met ze!
Heerlijk om het straks nog een keertje mee te mogen maken!
Een kleine inpressie....




















2 opmerkingen:

  1. Hier nog zo iemand die graag foto's maak, maar het een heel karwei vindt om het in een boek te krijgen :-)

    Maar wat een prachtige foto's zag jij (en daardoor ook wij) zo voorbij komen!

    Goede zondag, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je toch een prachtige kindjes!!
    Daar kunnen supermooie boeken van gemaakt worden!

    Ik zal trouwens maar niet zeggen HOEVER ik achterloop....

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen