border-$startSide: 1px solid $(tabs.border.color); }

zaterdag, februari 6

De ideale schoolbeker

Al wel een jaar geleden kocht ik deze thermosbeker bij de h*ema.
Ik vond hem in eerste instantie veel te duur maar toch wel heel ideaal voor tussen de middag op school.
Lente is een moeilijke eter en drinker maar dol op karnemelk.
En ik vind het eigenlijk ook belangrijk dat er tijdens het brood eten ook  niet allerlei zoetige drankjes worden gedronken maar veel liever melk of karnmelk in een gewone beker aan haar meegeven.
Maar dat wordt dan vaak weer zo snel lauw en dus niet meer zo lekker om te drinken.
Deze beker is precies het juiste formaat (schoolbeker formaat ) makkelijk te openen en in een leuk kleurtje.
En ze houden een hele tijd je beker drinken lekker koel....of lekker warm :)
Nu zag ik de bekers voor stukken minder in de winkel en ging er bij de kassa nog eens 25% af!
Wauw! Ik heb er gelijk voor Madelief en Phileine ook één gekocht.
Phileine koos voor een ojanje.
Samen met geel is dat haar lievelingskleur.
Voor Madelief ene mooie roze.
Wat kun je dan blij zijn met zo'n goede budgetvriendelijke aankoop.
Ze gaan dus uit het assortiment (daarom wat goedkoper) dus...sla je slag!


2 opmerkingen:

  1. Die zien er fijn uit!
    Zou ze bijna gaan kopen, haha. Maar ik heb ooit die van klean kanteen gekocht, en die willen na ál die jaren nog steeds niet kapot:), dus ik heb gewoon geen bekers nodig (k denk nooit meer, want ze lijken onverwoestbaar)

    Groetjes!
    Ik ga gauw weer aan de slag, maar kon t niet laten ff n blogbezoekje bij je te brengen, lekker met n kop koffie met schuim naast me:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat gezellig dat je even meeleest tijdens je koffiemomentje!
      En leuk dat jij de bekers van klean kanteen hebt. Daar lees ik ook goede verhalen over.
      Maar dat is dus echt waar!:)
      Inderdaad beter wat meer uitgeven voor duurzame kwaliteit soms he!

      Verwijderen