border-$startSide: 1px solid $(tabs.border.color); }

zondag, september 13

Nijntje museum en de geitenboerderij

Begin september waren we 13 jaar getrouwd.
Nu wij om ons heen zoveel verdriet en scheiding zien heb ik steeds meer de behoefte om
deze dag echt als gezin te vieren.
Ook de kids mogen dit echt als een feestdag zien!!
Ik ben blij en dankbaar dat we zo'n eenheid zijn met ons vijven.

Al tijden wilde ik graag met ons peutertje naar het nijntje museum.
Het leek mij zo leuk voor haar.
Lente vindt nijntje eigenlijk ook nog hartstikke leuk en ook Madelief leek zo'n museum zelfs ook best nog leuk!
Wij hadden ons romantische dineetje een paar weken eerder al gehad ;)
Nu was het tijd voor nijntje!!!






Wat was het leuk! En zo heerlijk overzichtelijk op peuterniveau hihi! Loveoverzichtelijkoppeuterniveau hihi


Ik las laatst eens de tip van een leuke geitenboerderij die daar vlak in de buurt zat.
We konden er nét voor sluitingstijd nog even langs.

Je mocht de geitjes zelfs een flesjes melk geven. Zo leuk!
De meiden vonden het best (lees erg!!)spannend.





Gek doen met papa! Daar geniet ik dan zó van!
En dan maandag naar de peuterspeelzaal natuurlijk nijntje spel van oma meenemen. 

Een absolute aanrader dit museum!

5 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke dag zo zeg! Kan me indenken dat al jouw meisjes het nijntje museum nog wel leuk vinden, hier zitten we toch al teveel met leeftijdsverschillen dan ;-) de geitenboerderij ziet er ook mooi uit, en een flesje geven zouden mijn meiden ook het einde vinden zeg! Die zijn pony's gewend, dus die zouden dat zo doen denk ik ;-) mooie foto's trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die flesjes zouden jullie meiden zo doen denk ik. Altijd zo leuk om de ponyavondturen van jullie meiden te zien!
      Ze vinden vast de aflevering van Laura 'in the race met haar Bunny' van kleine huis erg leuk. Wij zagen hem laatst en moest aan jou denken:)!

      Verwijderen
  2. Herkenbaar joh, dat willen víeren van je trouwdag!
    Het doet veel met je hè, verdriet en scheidingen om je heen.. het kan er echt diep inhakken.. dat veilig plekje van huwelijken was ineens geen veilig plekje meer. En onvoorwaardelijke liefde en trouw... die woorden gaan zo wankelen.. n Stuk pijn en gebrokenheid wat mij ook echt diep geraakt heeft, de afgelopen jaren.
    Wij zijn toen ineens een keer een professionele fotoshoot wezen maken van ons gezin, en van ons samen. Ik wilde het gewoon vastleggen. Ofzo. Dat 'wij samen'. Dat 'ik hou je vast'.

    Leuk joh, om je trouwdag als gezin te vieren!
    Wij doen dat ook altijd een beetje, want wij zijn op 5 december getrouwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje voor je mooie reactie Petra, ik had hem al gelezen hoor maar reageer wat later.
      Helemaal hoe jij het verwoordt!Wat is dat een mooi idee zo'n shoot!!Wij zijn zelf fanatiek met foto's maar dit zou ook nog echt een wens voor ons gezin zijn. Haha 5 december, wat leuk!! Hier een jarige op 5 december.
      Niet zo handig maar wel bijzonder he;)

      Verwijderen